Sunday, November 20, 2011

kenduri anak-anak saudara

 belum masuk gambar sepenuhnya (saya akan mengambil gambar dari FB mereka lagi). Semua entri yang saya masukkan masih banyak lagi gambar yang saya akan muat naik. Gambar ini sekadar yang ada dalam simpanan saya





Mula-mula rancangnya saya tidak balik menghadiri kenduri anak-anak saudara sebab Farhah menduduki peperiksaan SPM. Juga hampir-hampir saya tidak balik kerana sakit perut (cirit-birit) yang teramat sangat. Memandangkan jika saya tidak menghadiri kenuri mereka, terlepas peluang berjumpa saudara mara. Juga bagi menguruskan meja pengantin dan juga dua keluarga pengantin yang lain maka saya menggagahkan juga diri untuk balik. Alhamdulillah perjalanan balik tiada masalah bagi saya dari segi pengangkutan maupun kesihatan.

Mohammah Amin berkahwin dengan Lyana jiran sebelah rumah (semi-di).
Kakak Amin, Nadia berkahwin dengan Mohsin dari Manjung.
Kakak Lyana, Hany berkahwin dengan Naim dari Jitra.

Abang ipar dan kak saya - Ahmad Zakiyuddin/Maziah mengahwinkan dua orang anak mereka, seorang lelaki dan seorang perempuan, manakala jiran dan juga besan mereka Mohamad Subki/Mahfuzah pula mengahwinkan dua orang anak perempuan mereka.

No comments:

Post a Comment