Saturday, September 17, 2011

Malini Humaira @ Wan Asmawi

Saya mengambil gambar pada pukul 10.00 pagi ketika Dewan Bankuet belum siap sepenuhnya. Nasib baik saya mengambil gambar ini kerana selepas kami menguruskan kerja penyediaan makanan tambahan, kami memang tidak menang tangan menyediakan rojak buah, miang kham, martabak raja, jala mas, bunga tanjung, asam, dodol dan chocholate fountain. Sehingga majlis selesai pukul 4.00 petang yang berbaki hanya miang kham dan rojak buah.

ruang kami

peralatan di ruang kami

berkonsep santai

petarana



selepas lampu dinyalakan

kek

ruang tetamu



bunga segar

pokok perkahwinan (sebelum)

pintu masuk utama

bunga segar di ruang legar






ruang bergambar

meja santapan mempelai

rakan-rakan petugas di ruang ini

saya makan...

... dengan air, saya makan banyak

Hairani makan - sikit je ...

belon untuk tetamu kecil

putih & merah jambu

nama pengantin tertera pada belon

Kak Hasnah di kelilingi belon

miang kham

jala mas & bunga tanjung

mini dodol

pisang untuk chocolate fountain
kemudian pisang dicucuk pada lidi dan diselang seli dengan bahan lain

asam

hiasan untuk rojak buah

chocolate fountain
tiba lewat sebab alat pertama rosak

martabak raja & kuah bawang

miang kham selepas beberapa kali ditambah

untuk mempelai


touke rojak buah
maaf terlupa mengambil gambar rojak buah
nasib baik gambar tauke tak lupa...

saya bermisai

pokok perkahwinan (selepas)
gambar diambil sebelum balik
... sungguh meriah pokok ini

door gift

nama pengantin tertera di beg

pelapik gelas dari Indonesia

*** Anekdot
Saya tidak berkesempatan untuk mengambil gambar sekitar majlis persandingan dan suasana perjalanan majlis di dalam Dewan Bankuet kerana bertugas di luar dewan. Insya Allah, saya akan memuat naik gambar pengantin yang akan saya ambil daripada facebook rakan-rakan lain. Tetapi saya berkesempatan bergambar bersama-sama pengantin sebelum balik dengan menggunakan kamera Hairani.

No comments:

Post a Comment