Tuesday, September 18, 2012

360 sendi

Semua terkejut petang ni sebab tuan depa pi...



selepas entah 2 @ 3 tahun... kesian depa


kolam renang lelaki, kolam wanita lebih cantik
dua-dua kolam saiz olimpik


Semalam saya berenang 4 laps tetapi kut melintang, bukan ikut memanjang he he he. Kira ok lah sebab percubaan pertama setelah sekian lama @ lamasssss - sebab banyak tahun. Rasanya selepas Kak Tipah sakit pada 2008 pernah sekali saya datang dengan girls ketika mereka masih lagi di Al-Manar, Kelantan.

Waktu untuk lelaki kalau tak silap dari 10.00 pagi - 10.00 malam setiap hari. Untuk wanita Isnin - Jumaat sahaja dari pukul 5.00 - 7.00 petang rasanya sebab tak ramai anggota penyelamat wanita (kesian kita wanita tetapi kerja rumah kita lagi banyak he he he).

Jom le Sepawan!


3 comments:

  1. wah, seronoknya main air! Mak Aji dah lupa bila kali akhir main air kat kolam (x pandai berenang), dah terlalu lama!

    ReplyDelete
  2. Jom le mak Aji ikut kelas renang, saya pun tak tahu free style. terbaik free style. Saya boleh macam katak je dan water trading he he he... Air lebih berat sebab itu kita terapung. Mula-mula berenang tak sangka sebesar2 saya boleh terapung

    ReplyDelete
  3. Wah..ni aku tak sabar ni...kalau hang boleh terapung aku pun mesti boleh jugak. Nanti sms no fon kat aku.

    ReplyDelete